Slimme Triage

U krijgt binnenkort de mogelijkheid om met onze slimme triage dienst op een veilige manier uw medische vraag te stellen. Hiervoor hoeft u geen app te gebruiken of in te loggen.

Het voordeel van deze service is dat u zonder dat u telefonisch contact hoeft te hebben de informatie geeft aan de praktijk die nodig is om te bepalen hoe uw klacht verder moet worden behandeld. U wordt daarbij geholpen om zo volledig mogelijke informatie te geven. U hoeft niet meer te wachten met het melden van uw klacht totdat de praktijk open is. Ook hoeft u niet meer aan de telefoon te wachten. De praktijk krijgt uw informatie en kan op basis daarvan bepalen hoe de behandeling van uw klacht verder gaat. Over het vervolg van de behandeling krijgt u een SMS bericht of wordt u gebeld door de assistente.

Waarom doen wij dit ? De software die gebruikt wordt bij de slimme triage zorgt er voor dat sneller bepaald kan worden hoe uw klacht verder behandeld moet worden doordat alle informatie geordend wordt en helpt bij de diagnose. Omdat u al veel informatie heeft gegeven is het bijna nooit nodig om u nog te spreken en kan het vervolg snel bepaald worden. Uw winst is dat u niet in de wachtrij aan de telefoon hoeft te staan en alle informatie die nodig is kan geven op het moment dat u dit uitkomt en daar ook de tijd voor kan nemen die u nodig heeft. De winst voor de praktijk is dat de assistente doordat er gebruik gemaakt wordt van slimme software snel en makkelijk uw informatie kan verwerken in uw medisch dossier en klaar kan zetten voor de huisarts. De huisarts kan direct met u in gesprek over de behandeling en hoeft tijdens het spreekuur niet meer te vragen wat er aan de hand is en dit te noteren. Zo is er meer tijd om de behandeling van uw klacht met u te bespreken.